Mít svou firmu je náročné už pro to, že se musíte snažit, aby se vaše firma na trhu prosadila a udržela, protože to je to, co je v dnešní době pěkný oříšek. Prosadit svou firmu a dělat něco, co se lidem líbí, je opravdu těžké. Každý má totiž jiný vkus, a tak nikdy nevíte, jestli se to, co chcete prodávat a co chcete nabízet bude ostatním lidem líbit a jestli budete mít zákazníky. To nikdy nemůžete vědět předem, a tak je založení firmy velký risk, ale i risk může být zisk, jak se říká, proto nikdy nevzdávejte nic předem a je třeba všechno vyzkoušet. Jedině http://www.reformace.cz/zod/jedine-pismo-cislo-123 tak budete vědět, jestli je možné takovou firmu, která bude úspěšná, založit.
Protože jsou lidé rozdílní je třeba si zjistit, za co jsou ochotni lid platit a co mezi lidmi jede nejvíce. Toto se podstupuje ale pouze v případě, kdy ještě firmu nemáte. Pokud ji máte, museli jste tento krok podstoupit, jinak je velmi těžké vymyslet něco, co se bude všem lidem líbit. Vždy je na to potřeba jakýsi průzkum. Pokud zjistíte, co lidé chtějí a za co jsou ochotni platit, máte jasné, že alespoň chvíli bude vaše firma na rozkvětu. Vždy je třeba najít něco, čeho není dostatek. Pokud založíte firmu, kde budete prodávat něco, co je na každém rohu, nebudete mít zákazníky. Proto hledejte něco originálního.
S firmou se pojí i webové stránky firmy a s nimi i samotný e-shop firmy. Některé firmy mají jak kamennou prodejnu, tak i e-shop, některé pouze kamennou prodejnu a v poslední řadě tu jsou firmy, které mají třeba jen e-shop. Záleží to na majiteli firmy, který moc dobře ví, co má a nemá cenu. Někdy je lepší provozovat jen e-shop. V tomto případě však musí být e-shop pořádně vymazlený. Hlavně vše pořádně a vkusně balte, některé firmy používají dokonce barevné obálky. Barva je pak tematická s tím, co daná firma prodává. Některé mají i různé děkovné kartičky a nějaký dárek, když je objednávka velká. Hlavně musíte mít stránky e-shopu přehledné.