Pokud ji vidíme již hotovou, třeba v televizi, nebo na internetu, měla by nás okamžitě zaujmout, nebo přinejmenším alespoň přitáhnout pozornost. V žádném případě by neměla vyvolat negativní reakci, i když v dnešním obchodě se i tato používá. A protože si málokterý výrobce udělá reklamu sám, musí si na to najmout odborníky.
Nemůže každý umět všechno a pokud někdo peče housky, a to na té nejvyšší úrovni, nemůže studovat design a psychologii člověka. K čemu? No ta je u výrobce reklam velmi důležitá. On totiž musí vědět co člověka zaujme na první pohled a co na něj zapůsobí méně, nebo třeba vůbec. Proto musí nahlížet do lidské duše a sledovat trendy co zrovna letí světem. Jakýkoli módní hit zapojený do reklamy přitáhne pozornost nonens volens, jak praví latiníci. Což česky znamená něco jako, chtěj nechtěj. A to je hodně důležité, protože ten člověk, kterého to zaujalo pak jde třeba jen ze zvědavosti na web řečené firmy a hups, už si zde něco objedná. Třeba lokomotivu. Ehm.
No, tak dobrá, lokomotivu asi ne, ale třeba nějaký pamlsek, něco pro pejska, nějakou drobnost. A výrobce i prodejce mají počinek. Tudíž vědí, že investice do reklamy se jim vrátila. U jednoho zákazníka částečně, ale když jich budou stovky, nebo tisíce?
Agentur zabývajících se reklamou je hodně, v kraji krále Ječmínka je nejznámější asi Imperialmedia. Krátce a prostě též zvaná reklama Olomouc. Pokud sem zamíří kroky výrobce, nebo kohokoli, kdo má zájem o reklamu na té nejvyšší úrovni, tak brzy zjistí, že nemohl volit lépe. Zde totiž bude mít k ruce nejen grafiky, ale i všechny ostatní, kteří se budou jistou měrou podílet na výsledku jeho žádosti. Tedy třeba na logu firmy.
Výsledný efekt na sebe jistě nedá dlouho čekat a požadovaná věc může “jet do světa”. Bude tam a tak, jak si přál zadavatel. Pokud měl svá specifická přání, jsou splněna. Efekt může být slabší. Největší bude, když si nechá poradit od pracovníků reklamy, protože oni nejlépe vědí, kam a například v jakém počtu reklamu umístit.